بارداری هفته به هفته, دسته‌بندی نشده

تلویزیون هوشمند جی پلاس GTV-43PH622N اینچ 43

تلویزیون هوشمند جی پلاس GTV-43PH622N اینچ43

تلویزیون هوشمند جی پلاس GTV-43PH622N اینچ 43

فناوری ساخت تلویزیون از روزگاری که تلویزیون یک وسیله ی تجملاتی به حساب آمد تا به امروز در هر خانه ای حداقل یک دستگاه از آن وجود دارد که روز به روز درحال رشد و پیشرفت می باشد و با ویژگی های فراوان که مورد نیاز مردم جامعه می باشد تعبیه می شود و نیاز های مردم را تا حدودی بر طرف می کند و روز به روز به کیفیت و ویژگی های آنها افزوده می شود.امروزه تلویزیون هوشمند در جهان روز به روز گسترش می یابد و تلویزیون های هوشمند و پیشرفته ای ساخته می شود. تلویزیونی که امان اتصال به تلفن همراه و اینترنت را داشته باشد تلویزیون هوشمند می نامد ولی هر تلویزیونی هوشمند نیست.تلویزیون های هوشمند که به یک سیستم عاملی مجهز هستند،در دنیای امروز از محبوبیت های بسیارر بالایی برخوردار هستند. شرکت جی پلاس از شرکت های شناخته شده و محبوب در زمینه تولید و ساخت تلویزیون است،در بین محصولات جی پلاس که بیشتر لوازم خانگی را دارد می توان تلویزیون های هوشمند مختلف در هر سایز و در هر بازه قیمتی متفاوت پیدا کرد. اکنون ما میخواهیم برای شما یکی از تلویزیون های بسیار با کیفیت و مناسب جی پلاس را معرفی کنیم. صفحه ی نمایشی این تلویزیون از پنل IPS که نوعی نمایشگری است که با جا به جایی عمودی مولکول های کریستال مایع،زاویه دید گسترده تر می کند و رنگ بهتری را در نمایش صفحه ارائه می دهد. این فناوری بر خلاف پنل TN از زاویه دید بشری برخوردار است و کیفیت تصویر و رنگ را بهبود می بخشند.و همچنین وضوح تصویر معادل 1920 در1080 یاFull HD برخوردار بوده و ابعاد آن معادل 55اینچ می باشد. تا به الان با گفته هایی که بیان کردیم بخش کوچکی از ویژگی های این تلویزیون هوشمند جی پلاس GTV-43PH622N اینچ 43 بود که در ادامه گفت و گو به ویژگی های بیشتر این تلویزیون پی خواهیم برد…

مهم‌ترین ویژگی‌های تلویزیون‌های هوشمند:

1. اتصال تلویزیون به اینترنت

2. دارای پردازنده4 هسته ای

3. امکان دسترسی به شبکه‌های اجتماعی و اشتراک‌گذاری فیلم

4. امکان مشاهدۀ زنده اخبار و اتفاقات (دسترسی به سایت‌های برتر)

5. امکان اجرای بازی‌های ویدیویی

6. امکان بررسی وضعیت آب و هوا

7. امکان دسترسی به شبکه‌های رادیویی آنلاین

8. بازتاباندن گوشی روی تلویزیون (Smart view یا miracast ) و همچنین اتصال با سیم لپ تاپ

9. گوش دادن به موسیقی

10.دارای قفل کودک

تلویزیون هوشمند جی پلاس GTV-43PH622N اینچ 43

بهره مندیتلویزیون هوشمند جی پلاس GTV-43PH622N اینچ43 از روابط کاربری هوشمند می تواند یکی ز بزرگترین نقاط قوت آن قلمداد شود. از جمله ویژگی های دیگر این تلویزیون می توان به قابلیت نمایش صفحه ی موبایل روی تلویزیون یاMirroring اشاره کرد. ناگفته نماند که ای تلویزیون به گیرنده ی داخلی دیجیتال مجهز بودهه و برای دریافت و تماشای شبکه های دیجیتالی نیازی به تهیه ی گیرنده ی مجزا نخواهد بود. این تلویزیون با داشتن سیستم عامل اندروید،امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد یکی از ویژگی های برجسته این مدل ،پنل IPS آن است که باعث افزایش کیفیت تصویر و ارائه رنگ های طبیعی تری می شود این تلویزیون همچنین قابلیت کاهش دهنده نویز تصاویر را داراست که باعث بهبود وضوح تصاویر می شود. از جمله قابیت های دیگر این محصول،امکان اتصال بی سیم به اینترنت Wi-Fi و نمایش صفحه ی موبایل رو تلویزیون است که کاربران را در استفاده از اینترنت و مشاهده محتوا از طریق گوشی بر روی صفحه نمایشی بزرگ تر راحت می کند و تماشای فیلم و سریال می تواند لذت بخش باشد.و ناگفته نماند که حافظه داخلی این تلویزیون8گیگابات می باشد.

این تلویزیون با طیف گسترده ای از ویژگی ها،در بین محصولات الکترونیکی خانگی پرطرفدار بوده و این محصول با توجه به قابلیت هایی که دارد به یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی که به دنبال خرید تلویزیون هوشمند هستند تبدیل شده است  این نوع تلویزیون با داشتن صفحه نمایشی 43 اینچی و رزولوشن4K با کیفیت تصویربالا و 1920*1080 پیکسل  تصاویر را با کیفیت بالا و رنگ های زنده به نمایش در می آورد.

همچنین با داشتن سیستم عاملی که در قسمت بالا نیز به آن اشاره کردیم امکان دسترسی به اپلیکشن های متعدد را برای مخاطبان فراهم کرده است و ناگفته نماند که پردازنده4 هسته ای که دارد مخاطب را جذب خودمی کند،قابلیت پشتیبانی از پخش فایل های تصویری  با فرمت های مختلف است. د بنابراین کاربران می توانند از تماشای طیف گسترده ای از محتواهای رسانه ای لذت ببرند. این تلویزیون همچنین با داشتن پورت های HDMI وUSB امکان اتصال به انواع مختلفی از دستگاه ها در تلویزیون را شامل می شود.

در نهایت می توان گف که تلویزیون هوشمند جی پلاس با داشتن ویژگی های بی نظیر و پر کاربرد  و به رز از جمله پورت های HDMI وUSB  قابلیت اتصال بی سیم و نمایش محتوای موبایل روی تلویزیون و از پناIPS که در قست بالا در این مورد گفته شده کیفیت تصویر را بالا برده.این تلویزیون هوشمند جی پلاس GTV-43PH622N اینچ43 برای کسایی تعبیه شده که دوست دارند تجربه ای کامل  از تلویزیون هوشمند داشته باشند پس از برسی کامل این مدل می توان این نتیجه را گرفت که با توجه به کیفیت و ساخت بالا ویژگی های فوق العاده، ایت تلویزیون به راحتی می تواند پاسخگوی نیاز ها و انتظارات مخاطبین باشد.

مشخصات جدولی :

منبع انرژی برق شهری
اندازه صفحه نمایش 43 اینچ
کیفیت تصویر Full HD
رزولوشن 1920*1080
نوع رابط هوشمند android
حافظه داخلی 8گیگابایت
تعداد USB 2 عدد
پردازنده 4هسته ای
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.